Marketing automation

WYZWANIE

Jak sprawić mając dużą bazę klientów, aby każdy czuł się traktowany indywidualnie i wyjątkowo? Jak zapewnić każdemu obsługę na poziomie VIP?

ROZWIĄZANIE

Narzędzia marketing automation zbierają informacje na temat naszych klientów, co z naszej oferty najbardziej ich interesuje, o jakich produktach czytają co kupują. Z historii zachowań ludzi w sieci można dowiedzieć się bardzo wiele. Wystarczy tę wiedzę wykorzystać, aby przygotować ofertę skrojoną na ich indywidualne potrzeby. W zależności od potrzeb możemy przypomnieć klientowi o zbliżającym się przeglądzie serwisowym, zakupie materiałów eksploatacyjnych lub promocji na czerwone szpilki!

REZULTAT

Nie zasypujemy klientów informacjami zbędnymi. Automatycznie przygotowana oferta trafia w odpowiednim czasie do odpowiedniej osoby. Klient docenia wysoką jakość obsługi oraz to że nie zasypujemy go SPAMEM

Więcej działań →